Annons:
Etikettövrigt-terelaterat
Läst 677 ggr
tlover
2013-10-04 09:03

Vilken tid på året dricker du mest te?

Jag vet det finns en äldre tråd men med tanke på den ökade aktiviteten hade jag tänkt göra en ny men med fler alternativ.

Alla möjliga kombinationer kommer jag inte ha men jag försöker tänka logiskt så förutom "alltid" och de olika årstiderna tänkte jag man kan dela in det i dom ljusa (vår och sommar) och mörka (höst och vinter), Dom blöta (Höst och vår) och dom kalla (höst, vinter och vår)

så När dricker du mest Te?

l'm back

Annons:
Zureel
2013-10-04 09:07
#1

Jag valde höst, vinter och vår då även om jag dricker Te året runt så blir det lite mindre på sommaren.


tlover
2013-10-04 09:37
#2

åh jag röstade på året om, men vilket Te varierar tex så drickerjag sällan Masala Chai på våren men i sommarhettan, höst rusket eller vid jul passar det utmärkt.

Det blir däremot mer grönt el vitt Te på sommaren osv

l'm back

Mooniq
2013-10-04 09:39
#3

Dricker för tillfället koffeinfritt kaffe med Chaga-te i- då jag inte tycker om smaken på rent Chagate. Tillsammans funkar det utmärkt. Annars är det Yogitea SweetChai som är favoriten 🙂

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

VildaVittra
2013-10-04 10:39
#4

Valde annat då svaret är "När jag fryser".

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

TatsuOni
2013-10-06 17:05
#5

Dricker lika mycket året om🙂


"Nästan allt går att använda till håret"

Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.

Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik

https://tatsu.blogg.se/

Tarotstollan
2013-10-07 01:05
#6

Dricker ungefär lika mycket året runt.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
monstermash
2013-10-18 21:20
#7

Höst och vinter.

AkaiTsuki
2013-10-20 15:49
#8

Det beror helt på kyliga sommardagar är det så härligt med Te, frukost med Te på sommarlovet är också mysigt

Har ingen koll, dricker mer Te i perioder än räknat i årstider

//Joanna

Upp till toppen
Annons: