Annons:
Etikettövrigt-terelaterat
Läst 430 ggr
tlover
4/13/14, 8:00 AM

Vad är viktigt då du köper te

förutom teet.

Jag tänker om du har två butiker som säljer lika bra Te vad gör att du köper på ena stället och inte andra?

Tex för mig är inte priset viktigast, jag bytte just till en dyrare butik där man kunde få kontakt med personal till skillnad från den andra butiken.

l'm back

Annons:
tlover
4/13/14, 8:04 AM
#1

Atmosfären, personalen och även informationen är viktigast för mig

l'm back

Ove-D
4/13/14, 8:16 AM
#2

För mig är det viktigast med innehållet. Jag dricker sällan Svart te utan vill ha örtteer som är mer basiska. Ibland köper jag dyra på hälsokosten, ibland billiga i matvarubutiker. Jag håller mig inte till ett märke utan köper olika.

tlover
4/13/14, 8:17 AM
#3

#2 men förutom innehållet, tex två affärer som har samma Te hemma vad bestämmer vilken affär du köper i?

l'm back

Ove-D
4/13/14, 8:22 AM
#4

#3 slumpen. Den affär jag går förbi då jag vet att jag behöver köpa Te. Jag tittar inte på priset, inte på hållbarheten heller…

Stiw42
4/14/14, 10:17 PM
#5

Jag valde informationen, då det är informationen som ger bäst koll vad det är för kvalite en kommer få på teet. För övrigt är det trevligt att veta lite om sitt Te så en vet vad en ska söka och undvika till nästa köp.

satsuke
4/15/14, 9:58 PM
#6

Jag valde personalen, för om de är ohjälpsamma är det svårt att få rätt information om teet.

Annons:
Upp till toppen
Annons: