Annons:
Etikettersajtinfoönskemål-synpunkter
Läst 1154 ggr
tlover
5/2/14, 11:16 AM

Vad vill ni läsa om?

Nu den här månaden har vi ju tema Japans te/tekultur och jag undrar vad ni är intresserade att läsa om?

Jag ska börja göra en serie om Cha no yu hade jag bland annat tänkt eftersom man inte kan skriva om Cha no yu på bara en artikel (den skulle bli aldeles för lång) men jag har några andra ideer också och så kanske ni har några ideer.

Den enda jag är 100% säker på att jag kommer göra just den här månaden är en artikel om Hojicha (därför är den inte med här nedan) annars kan det vara vilken som helst här under eller andra som koms på.

edit: jag kom på ett till alternativ på Cha no yu serien. Cha no yu- Chado (teets väg/livsstilen). om det är intressant kan ni klicka på annat och skriva Chado i kommentarerna.

l'm back

Annons:
tlover
5/2/14, 11:19 AM
#1

om ni undrar vem som skrivit annat och ni inte ser nått förslag i tråden så är det jag så jag kan se vad ni röstar

l'm back

Tarotstollan
5/2/14, 2:15 PM
#2

Valde annat.
Tycker det mesta är intressant att läsa om när det gäller Te osv. Låter spännande med teträdgård och tehus.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

VildaVittra
5/2/14, 7:58 PM
#3

Valde trädgård, för det är något jag kan relatera till trots att jag inte kan dricka Te. 🙂

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

tlover
5/5/14, 3:50 PM
#4

Nu är artikeln om rojin framme

l'm back

tlover
5/12/14, 4:19 PM
#5

Artikeln om raku är framme

l'm back

Upp till toppen
Annons: