Annons:
Etikettövrigt-terelaterat
Läst 1071 ggr
tlover
5/24/14, 1:09 PM

The ancient tea horse road

Nu har jag fått min födelsedagspresent av min man, det blev boken "The ancient tea horse road" av Jeff Fuchs.

Boken är förlagan till dokumentären i tre delar "The tea road to The skies" som jag bara sett en av delarna och min man har sökt förgäves efter var man kan få tag i den (han mejlade till och med SVT för att fråga om han kunde köpa den av dom, men dom hade inte rättigheterna till nått sånt). Så det närmaste han hittat det var boken.

Jag har inte läst den än men den verkar intressant, däremot väldigt få bilder vilket är synd eftersom det är ett vackert område som tevägen går genom.

l'm back

Annons:
Stiw42
5/25/14, 8:28 PM
#1

Kommer vi kanske kunna få glädjas med en recesion av boken när den är färdig läst? Det var en uppskattad dokumentär och om boken är bra skulle jag nog också vilja läsa den 😊

tlover
5/27/14, 7:22 PM
#2

Jag kan ju skriva en recension då jag läst den men det ka ta ett tag, jag måste läsa i korta stunder då jag läser engelska annars blir jag trött

l'm back

Stiw42
5/30/14, 12:14 PM
#3

Det är inga problem om det tar tid 😊. Njut av boken

VildaVittra
5/31/14, 12:56 AM
#4

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

tlover
5/31/14, 7:32 AM
#5

#4 det är inte samma som jag såg men det kan vara en annan variant av samma eller en liknande

l'm back

tlover
4/26/15, 10:25 AM
#6

Nu har jag läst klart boken (nästan ett år senare), den var jättebra 🙂

l'm back

Annons:
Rita-S
4/30/15, 2:34 PM
#7

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Rita-S
4/30/15, 2:35 PM
#8

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Upp till toppen
Annons: