Annons:
Etiketttetillbehör
Läst 1143 ggr
jossa5
8/14/14, 10:44 AM

Häftig mugg

Trillade över en sida härromdagen där dom har en häftig temugg. Är lite sugen på att köpa en, då den är på rea nu, men då frakten var lika dyr som koppen så får det vänta.

http://www.enklareliv.se/tekopp.html

Mvh,
Jossan                         Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen.ifokus

Annons:
Saffran0Spice
8/14/14, 10:45 AM
#1

Gud så smart om man vill ha starkt Te!
Denna vill man allt ha ^^

Eminza
8/14/14, 10:47 AM
#2

Så smart!

tlover
8/14/14, 5:50 PM
#3

Den går att köpa på grönateimporten också, kanske blir det billigare där.

edit såg att muggen är mycket dyrare där men dom brukar vanligtvis ha billig frakt iallafall

l'm back

Praefatio
8/16/14, 10:59 AM
#4

Oj, vad häftig! Blir sugen på att köpa en till min tenördskompis men misstänker att den är alldeles för liten för henne, hon dricker aldrig ur mindre än halvlitermuggar om hon får välja 😛

tlover
8/16/14, 11:28 AM
#5

#4 Du får köpa nått dyrt Te till henne också.

Förr drack jag i stora koppar men sen började jag köpa "dyra teer" till vardagste och riktigt dyra för att lyxa till det ibland, då började jag dricka ur mindre koppar (och dom brygger man flera gånger så en halvlitersmugg som man brygger 3-5 ggr på blir för mycket Te till och med för mig)

l'm back

Tarotstollan
8/16/14, 10:05 PM
#6

Verkar intressant, synd bara att den är så liten. Skulle gärna vilja ha en halvlitermugg också.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
VildaVittra
8/17/14, 2:09 AM
#7

#6 Det borde ju gå att få en keramiker att göra en sådan kopp i den storleken du vill ha.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Tarotstollan
8/17/14, 3:24 AM
#8

#7. Jo det gör det säkert. Jag har redan massor av muggar, behöver egentligen inga fler!
Jag köpte en bamsestor mugg till mig själv i julklapp förra året, från Indiska!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: