Annons:
Etikettövrigt-terelaterat
Läst 573 ggr
tlover
7/14/15, 10:12 AM

Hur varmt vill du ha ditt te?

Hur varmt vill du oftast ha ditt Te, hett så du bränner dig, fryst eller någonstans mitt emellan?

Det kan ju vara gott att variera nån gång då och då men hur vill du oftast ha det?

l'm back

Annons:
[[Narwayn]]
7/14/15, 10:13 AM
#1

Mitt svar: Varmt.
Men inte så man bränner sig på tungan :)

tlover
7/14/15, 10:14 AM
#2

Jag vill också ha det varmt, men jag vill inte bränna mig

l'm back

Tessan01
7/14/15, 10:16 AM
#3

Valde olika, men oftast har jag nog varmt. Dock inte så att jag bränner tungan :) Ibland på vintern har jag varmare.

Tarotstollan
7/15/15, 12:17 AM
#4

Skållande hett men då dricker jag det inte utan tar med sked. Det svalnar så fort under tiden jag grejar med annat eller äter så det brukar vara lagom att dricka efter några minuter.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Fransu
7/15/15, 11:39 AM
#5

Jag vill ha mitt Te varmt.

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

stickanw
7/15/15, 12:52 PM
#6

Så hett som möjligt och dricks på det viset. Ljummet, kallt eller Iste gillar jag inte.

Annons:
Rebexi
7/17/15, 4:50 PM
#7

Jag är konstig och gillar mitt Te svalt, speciellt sedan jag märkte att Grönt te inte blir beskt då (och nu är Grönt te min favorit)

tlover
7/17/15, 5:46 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

#7 och jag vet vilket Grönt te, eller jag tror det iallafall 😃

l'm back

Rebexi
7/17/15, 7:20 PM
#9

#8 På tal om det så håller jag på att dricka upp det sista jag har av det teet just nu! Får nöja mig med annat Grönt te tills jag har köpt nytt :p

tlover
7/17/15, 9:26 PM
#10

#9 Det är ju kul att variera sig lite också 🙂

Edit #7 Svalt är nummer två för mig, det är också gott förutom vissa teer, tex Pu-erh smakar inte gott svalt

l'm back

Upp till toppen
Annons: