Annons:
Etikettövrigt-terelaterat
Läst 595 ggr
tlover
8/2/15, 6:19 PM

När dricker du helst te?

När ungefär dricker du helst Te på ett ungefär?

l'm back

Annons:
tlover
8/2/15, 6:21 PM
#1

Hela dagen, på kvällen kan jag inte dricka Koffein om jag vill kunna somna

l'm back

Tarotstollan
8/2/15, 8:39 PM
#2

Valde Hela kvällen / natten eftersom det är då jag börjar äta.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Jinglebelle
8/3/15, 9:51 AM
#3

Dygnet runt. Dricker gärna både morgon som kväll och även de nätter då jag har sömnsvårigheter tar jag mig gärna en kopp eller två, för att gå ner i varv.

tlover
8/3/15, 12:14 PM
#4

#3 och jag dricker inte Te på kvällen/natten för att jag har sömnsvårigheter 😃

l'm back

Geru
8/3/15, 1:30 PM
#5

Dygnet runt för mig. Men oftast på morgonen, speciellt om jag är trött^^

“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”

-Stephen Hawking

Jinglebelle
8/3/15, 1:51 PM
#6

#4 Haha, jag förstår din poäng… 😉Dock har jag under perioder av sömnproblem testat att skippa allt Koffein under eftermiddag/kväll, vilket varken gjort till eller från. Så jag vill åtminstone intala mig själv att det inte finns något helt tydligt samband 😇

Annons:
tlover
8/3/15, 1:52 PM
#7

#6 Vissa är ju inte känsliga för Koffein, jag däremot får nästan hjärtklappning av att dricka kaffe

l'm back

Jinglebelle
8/3/15, 1:55 PM
#8

#7 Sant.  Just kaffe kan jag inte drick på kvällstid, men Te känner jag sällan av. Det är möjligtvis de där dagarna då jag råkar hälla i mig ett par kannor på raken som jag kan bli lite lagom skakis 👍

DiamondIce
8/3/15, 7:22 PM
#9

Det är enligt min mening aldrig fel tid för en kopp Te! 🙂 Men jag tycks vara immun mot Koffein, så jag kan dricka en kopp precis innan jag går och lägger mig utan problem om jag skulle få för mig 😃

Upp till toppen
Annons: