Annons:
Etikettövrigt-terelaterat
Läst 456 ggr
tlover
2015-08-22 19:43

Vad är viktigast då du väljer tebutik?

Vad är viktigast när du väljer tebutik, priserna? Utbudet? Personalen? Något annat? En kombo?

Eller fortsätter du att handla Te på samma ställe utan att riktigt veta varför?

l'm back

Annons:
VildaVittra
2015-08-22 19:47
#1

Det ska först och främst vara ett billigt porto, sedan att det ska vara lätt att betala, så jag föredrar kort eftersom jag kan mitt kontokortsnummer utantill. 
Men även om de två sakerna finns, så handlar jag inte igen om teet är gammalt och smaklöst.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

OlgaMaria
2015-08-23 13:02
#2

Det viktigaste är att det är enkelt. Handlar alltid Te då jag handlar något annat - i matbutiken, på hälsokosten eller på nätet. Handlar aldrig bara Te, utan det får hänga på andra saker jag handlar. Så en nischad tebutik var det många år sen jag var i. Iofs finns det en te/kaffe/choklad-butik som har jättebra ihopsatta presenter med lite allt möjligt i. Där har jag handlat presenter med bland annat Te i några gånger.

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

Jinglebelle
2015-08-24 08:30
#3

Jag önskar att jag kort och gott kunde svara kvaliteten. Men, eftersom jag inte är gjord av pengar, så är det någon form av kompromiss mellan kvalitet och pris. Sedan är tillgängligheten viktig, att det ska vara smidigt att handla det man vill ha. När det kommer till fysiska butiker så spelar även personalen stor roll!

Upp till toppen
Annons: