Annons:
Etikettersajtinfoönskemål-synpunkter
Läst 704 ggr
tlover
10/1/15, 9:36 AM

Månadens tema Oktober - te och hälsa

Temat den här månaden har röstats fram är "Te och hälsa"

Har du några speciella önskemål om mer specifika ämnen som artiklar, kluringar, topplistor, undersökningar eller trådar så kom gärna med förslag

l'm back

Annons:
Lia
10/1/15, 12:47 PM
#1

En artikel om hälsoteer kanske? Alltså inte de vanliga gröna, svarta osv. Typ camomillte som är rogivande osv. Vad de är bra för, vilken effekt man får av dem och sånt. Hoppas du förstår hur jag menar.

tlover
10/1/15, 1:18 PM
#2

#1 Jag brukar vanligtvis inte skriva om örtteer då temat handlar om Te (te och Örtte är olika saker) men just denna månad kommer jag nog att ha med lite örtteer ändå.

Det blir nog däremot inte så jättemycket då det är Te jag kan inte örtteer men nått får jag nog in 🙂

l'm back

tlover
10/1/15, 2:15 PM
#3

#1 Gå gärna in och rösta på vad du vill läsa om specifikt.

Jag kommer nog göra en mer generell artikel om örtteer men nån/någon mer fördjupad om ett/några teer/örtteer också.

l'm back

monstermash
10/3/15, 2:03 PM
#4

#2 - Vad är skillnaden mellan Te och Örtte? Eller det kanske finns någon artikel om det någonstans du kan hänvisa mig till? 😎

tlover
10/3/15, 2:07 PM
#5

#4 Te = Kommer alltid från samma slags växt, Örtte = kommer från alla andra växter.

Vill du läsa mer kan du klicka på orden "Te" och "Örtte" 🙂

l'm back

monstermash
10/3/15, 2:27 PM
#6

#5 - Ah, det var ju logiskt! Tack!

Annons:
tlover
10/22/15, 10:42 AM
#7

Ni får ursäkta att jag inte hunnit skriva så mycket än, vi hade inget internet alls i ca 1 vecka och jag har fortfarande stora problem med mitt internet

l'm back

tlover
10/31/15, 9:00 PM
#8

Jag är ledsen att det blev så lite, efter veckan utan internet så har et varit så körigt att jag hann inget mer

l'm back

Upp till toppen
Annons: