Annons:
Etikettsvart-te
Läst 1243 ggr
tlover
1/13/16, 9:41 PM

Har du testat lapsang souchong?

Lapsang souchong är ett Svart te från Kina som rökts och har därför en speciell smak som folk oftast antingen gillar eller ogillar (själv gillar jag det).

Har du testat lapsang souchong?

l'm back

Annons:
tlover
1/13/16, 9:42 PM
#1

Lapsang har jag testat och gillar, det är definitivt ett återkommande Te här hemma.

l'm back

KimE
1/13/16, 9:46 PM
#2

Gott!

Herveaux
1/13/16, 10:18 PM
#3

Jag älskar det, jättegott, ska handla hem mer! 😍


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Torparmor
1/13/16, 11:22 PM
#4

Ja för mycket länge sen när umgicks i ett gäng stortedrickare. Det fanns en butik inne i stan där vi köpte Te i lösvikt. Vi tyckte det var gott. När vi flyttade  blev det mindre och mindre Te, kanske för att det inte finns mycket att välja på, kanske också för att vi båda två reste väldigt mycket i våra jobb och det inte blev tid för så mycket umgänge.  I vinter har vi börjat dricka mer Te, men letar efter bra tebutiker.


Låt dagen idag bli din bästa hittills!

tlover
1/14/16, 9:55 AM
#5

#4 tips leta på nätet, då kan du hitta riktigt bra teer även om du inte bor så centralt. Det negativa är väl att man inte kan lukta på teerna innan.

l'm back

Leffe
1/15/16, 12:34 AM
#6

Det är det godaste Te jag druckit

Annons:
Fransu
1/15/16, 11:18 AM
#7

Jag har smakat, men det var inte min grej.

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Torparmor
1/15/16, 2:08 PM
#8

#5  Tack för tipset. Upptäckte i morse en påse med hemblandat  julte som jag köpte på julmarknaden av en kollega. Passade precis istället för morgonkaffet. Te värmer bättre  ( i allafall i huvudet) när det är -30 grader ute


Låt dagen idag bli din bästa hittills!

Upp till toppen
Annons: