Annons:
Etikettot-utanför-ämnet
Läst 1051 ggr
tlover
2016-02-22 22:31

Utseende el snabbhet

Jag hade tänkt börja göra provsmakningar "över nätet" om man kan kalla det så, jag har ju redan vanliga provsmakningar men detta kommer då alla få tillgång till.

Jag behöver nu er hjälp när jag utvecklar det, de enklaste varianterna kommer att i princip innehålla några teer och instruktioner. Detta kan jag då förpacka på två sätt.

Det första i en liten kartong som funkar i alla brevlådor och brevinkast men som inte är det snyggaste här i världen och det andra sättet är att jag specialbeställer en kartong till detta för att det ska se mer enhetligt ut. Det senare blir då snyggare men skulle endast gå ner i större brevlådor.

Så då undrar jag, vad är viktigare, utseende el snabbhet?

l'm back

Annons:
tlover
2016-02-22 22:33
#1

Jag svarade annat då jag vill se vad ni svarar (annars skulle jag ju inte frågat).

l'm back

RödPanda
2016-02-23 13:59
#2

Jag valde snabbhet för det är så skönt med saker som får plats i brevlådan. Att behöva gå och hämta ut paket är för mig en 40 minuters promenad och en lång långsam kö. Det kanske går att göra den tråkiga kartongen snyggare på ett enkelt sätt, kanske någon sorts klistermärke eller ett ritat hjärta i silverfärg eller vad som nu kan tänkas passa.

VildaVittra
2016-02-23 14:22
#3

Jag valde också snabbhet av exakt samma anledning.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

tlover
2016-02-23 14:41
#4

Jag kan eventuellt ha hittat ett alternativ då båda funkar. Jag ska beställa efter prov så att jag kan se med säkerhet att det är så.

l'm back

Rebexi
2016-02-24 23:13
#5

Valde (nästan till min egen förvåning) snabbhet. Som tidigare sagt går det att göra snyggare, både utanpå och inne.

tlover
2016-02-25 08:54
#6

#5 Inuti skulle det inte ha gått att göra det snyggare med det paket jag har hemma då de öppnas på kortsidan (så man måste hälla ut innehållet) men jag kan ha hittat ett paket som är nog låg för att gå ner i alla slags brevlådor (25 mm) och som öppnas uppifrån.

Jag visste däremot inte om den senare slags lådan då jag gjorde tråden.

Men jag är fortfarande inte helt säker att det funkar ändå, jag måste testa (som tur är så brukar man kunna få hem prov)

l'm back

Annons:
Tarotstollan
2016-02-29 20:31
#7

Jag valde snabbhet. Inte för att det skulle garantera att saken skulle hamna i brevboxen ändå, här verkar brevbäraren leverera paket efter vad de orkar göra under dagen!😉 Ibland är boxen så full av paket att det knappt går att öppna luckan och ibland får man hämta ett kuvert på postkontoret.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: