Annons:
Etikettrooibos-och-honeybush-rött-te
Läst 1603 ggr
Aleya
2016-09-25 15:39

Friggs Solljus

Jag har fastnat för ett Te som jag fick smaka hos en bekant. Det är friggs (ni känner säkert igen namnet från c-vitamin brus) solljus. Ett Rooibos med smak av apelsin, ananas, kokos och mango. Jag tycker detta Te har en väldigt behaglig smak och sen är det utan Koffein i också. Ett Te som jag personligen rekommendera nu när det börjar bli ett himla ruskigt väder ute och man vill drömma sig tillbaka till sommaren.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Annons:
Tarotstollan
2016-09-26 20:20
#1

Låter gott, går det att köpa i vanlig Ica affär?

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Aleya
2016-09-26 21:00
#2

#1 det ska det. Kolla annars typ Willys. Dom är billigare där.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Tarotstollan
2016-09-27 22:43
#3

Hittade det på Ica idag och har testat det. Känner att det smakar kokos men tyvärr är smaken alldeles för tam för mig. Andra muggen hade jag 2 påsar i muggen men fortfarande för dålig smak, så nu testar jag med 3 påsar i muggen och det är bättre men inte perfekt.
Så det blir inte billigt att köra med 3 påsar i varje mugg!😉

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Aleya
2016-09-28 06:10
#4

#3 aj då. Jag brukar ha min påse i i tio minuter och det smakar så gott då. Men vi har ju alla olika smaklökar. Det är ju synd att du var tvungen ha i tre påsar.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Fransu
2016-10-10 15:12
#5

Är det tydlig apelsinsmak  på teet? Jag är nämligen inte så förtjust i apelsin/citronsmak i Te. Men om smaken inte är allt för dominerande kan det funka. Hellre apelsin än citron ändå.

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Aleya
2016-10-10 22:17
#6

Ne det är mer mango och kokos

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Annons:
Fransu
2016-10-11 10:39
#7

Okej, ska testa. 🙂

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Upp till toppen
Annons: