Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (11) Senaste inläggen

Sajtinfo, önskemål och synpunkter Svart te Grönt te Övriga tesorter Rooibos och honeybush (rött te) Övriga örtteer Övrigt terelaterat Tips och råd Tetillbehör Recensioner och rekommendationer Te och hälsa Historik och traditioner Tenyheter Tävlingar, kluringar och sajtlekar Tilltugg, mat och bak OT - Utanför ämnet Andra iFokus-sajter
Övrigt terelaterat

Mysigaste stunden?

2012-03-01 22:59 #0 av: Luju

När tycker du det är mysigast och dricka te?

För mig är det när jag ska sätta mig framför en bra film, eller läsa en bok uppkrupen i soffan. Bland de mysigaste stunderna tycker jag är när det snöar fina flingor utanför mitt fönster, stearinljusen brinner och en riktigt mysig film på tvn Glad

Anmäl
2012-03-15 19:24 #1 av: MissInAction

Jadu, egentligen när som helst när jag inte har några fler måsten den dagen Glad
Fast speciellt mysigt blir det efter en dag i skogen eller ett ridpass så att man är sådär härligt trött och avslappnad. Eftermiddag/kväll. 

Inte för att jag ogillar te till frukost Flört haha

Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Anmäl
2012-03-16 02:44 #2 av: Loveradio

Håller med dig TS. Det är den mysigaste stunden. Eller när det spöregnar ute och/eller åskar/stormar.

/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com

Anmäl
2012-03-16 09:04 #3 av: Kyuuketsuki

Jag tycker att det är extra mysigt att dricka te när jag redigerar foton efter en "photo shoot", och även när jag sitter och skriver på mitt manus. Glad

Anmäl
2012-03-16 09:23 #4 av: [Momiji]

Direkt på morgonen då man vaknar Glad Eller regniga höstdagar

Sol Anna Måne
Medarbetare på Sagan om Ringen iFokus
Even angels fall ♪ ♫ ♪ ♫ ♫ ♫ ♪

Anmäl
2012-03-16 10:49 #5 av: [Vargöga]

När jag sitter vid datorn. Skrattande

Anmäl
2012-03-16 15:05 #6 av: [Aquelegia]

När syster sover över, hon är världens bästa att dricka te med <3