Övrigt terelaterat

Vad har ni fått för "teiga" julklappar?

2013-12-23 10:06 #0 av: tlover

Vad har ni fått för teiga julklappar?

Jag vet det är dagen före än men jag tänker då finns tråden då det är dags Förlägenoch vissa kanske har fått nån julklapp som ni redan öppnat.

Jag har hunnit få boken "grönt te" från gröna teimporten (hur mycket tror ni jag köpt för där om jag får en julklapp av dom Förlägen)

vad har ni fått för roligt teigt?

Anmäl
2013-12-24 17:31 #1 av: Stiw42

Efter att ha önskat nästan bara te prylar har jag fått runt ett halvkilo te, två gaiwans (svarta) från house of tea och en glas tekanna från tiger, visste inte att de hade så snygga teprylar (de sålde också tetsubins för 200kr st! Vilket min far köpte till sig själv).

Anmäl
2013-12-24 19:00 #2 av: VildaVittra

Faktiskt så har jag det, ett paket med rättvisemärkt rooibos, någon har varit uppmärksam på vad jag gillar. Skrattar

Det roliga är att jag skrev i en tråd här om att jag hört att man kunde ha svartpeppar i teet och gissa vad som finns i detta? Nu kommer jag få prova det själv (och hoppas att det brinner i käften på huskytiken om hon stjäl även detta te för mig).

Vad hjälper det mig om jag hatar dig? Det rör dig inte i ryggen – men jag mår dåligt. Så, medvetet eller omedvetet så gör jag inte det.- Hédi Fried, överlevande från Auschwitz

Anmäl
2013-12-27 12:26 #3 av: grottLisa

Hade önskat mig en tekanna av glas, lycka att få det :)

Edit: bytt bild :)

Anmäl
2013-12-27 12:26 #4 av: tlover

#3 fin, kan man ta ut silen?

edit: är bilden din?

Anmäl
2013-12-27 12:28 #5 av: grottLisa

#4 ja det kan man göra :) Perfekt för blomteer tänkte jag :)

Anmäl
2013-12-27 12:34 #6 av: tlover

edit: nu är det fixat

Anmäl
2013-12-29 02:18 #7 av: Tarotstollan

Ingenting!

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.