Jag får fota då jag kommer hem, det är inte lika fint men det funkar
edit: eller kom på vi har mycket att göra ikväll. Jag får fota imorgon
l'm back
#1 Funktionen är ju det viktigaste. Ser fram emot fotot imorgon.
Mysigt med en tehylla! Vet inte om det räknas, men jag har ställt in mina i ett skåp… Så det är inte framme på samma vis som din.
#3 Jag hade mina i skåpet fram till idag. Så tycker absolut att det räknas, tog upp ett helt hyllplan även i skåpet det stod i innan.
#4 Då ska jag nog fixa en bild också 🙂
#1 Jag är nyfiken på din hylla! Inser nu att det låter himla fel… men tänkte på tehyllan alltså 😃
#7. Det finns lite av sådant som jag inte dricker av men även om jag skulle kasta det, är det överfullt!😉
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
#6 Det låter som hos mig. Jag har inget bra ställe att ha det på! Så det blir lite intryckt här och var… 😕 Men #0 hylla ser fin ut, en sån skulle man ha 🙂
#9 Tack :D
#11 Så gott att kunna välja och vraka!
#13 fördelen med ett litet/smalt skåp det kan inte bli nån direkt oordning, sen var jag tvungen att få plats till nya téer strax innan bilden togs
Såhär ser min tehylla ut ^-^
🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor
🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor
Jag har ingen tehylla än, utan allt ligger i en enda röra i ett skåp. Men har planer på att sätta upp en hylla ovanför kökssoffan där jag kan ställa upp alla burkarna. 🙂