Te iFokus

Te

Etikettövrigt-terelaterat
Läst 462 ggr
tlover
0

Vad för teiga klappar fick du?

I år fick jag ingen teig julklapp så jag tänkte gotta mig i de julklappar med tetema som ni fick. Vad fick du för teiga julklappar?

l'm back

VildaVittra
0

Inga alls med tetema tyvärr. Gav inte heller bort några med det. Eller nja, disktrasorna jag virkade och gav till alla i kvinnogruppen kanske man kan torka upp spillt Te med. Lite för långsökt? 😃

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

tlover
0

#1 dom kommer säkert användas till Te ;) Jag gav bort två teiga klappar men inget man dricker utan mina systrar fick spakit vilket innehöll bland annat badbomber med Örtte i (för doft främst) och en ansiksscrub /ansiktsmask med Matcha i

l'm back

Syntium
0

Presentkort på lokala tebutiken ^_^

"I'm too old for this shit."

Cochon
0

En vattenkokare med reglerbar Temperatur. :D

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

Garm
0

Jag fick två påsar Pu-erh i lösvikt. Gong Ting och Man Lai Shan (2010). Har bara hunnit smaka på Gong Ting än, tycker det är mycket gott. Ska med spänning dricka Man Lai Shan imorgon.

TatsuOni
0

Två teer och ett Örtte.

En var helt okej, men framförallt så ligger teet i en snygg burk med dubbla tättslutande lock.

De andra två… Tja den ena var Rooibos med väldigt konstig kryddning. Var inte särskilt god. Den andra har jag inte smakat än, men det luktar väldigt skumt. De var också köpta till ett riktigt överpris…

Önskar att folk kunde sluta köpa Te när jag inte önskar mig det och framförallt inte rooibos…

"Nästan allt går att använda till håret"

Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.

Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik

https://tatsu.blogg.se/

tlover
0

#6 Det känns som det är lite enklare att hitta rätt med tesaker men det har ju säkert med ens personlighet att göra också.

I år hade jag hoppats på teböcker däremot (det är nog svårt att misslyckas med) jag fick däremot en bok om fermentering och dyl

l'm back

TatsuOni
0

#7 Om de hade frågat mig vad för Te och tesaker jag gillar så hade det kanske blivit bättre. Ett år önskade jag mig teburkar utav dem och specificerade vilken typ och varifrån, men fick glasburkar med totalt otäta lock, så därför vill jag inte ha tesaker utav dem. Men det är ju tanken som räknas😛

tlover
0

#8 Ja, mina släktingar har ju inte riktigt missat vad jag gillar eller så vågar dom inte ge för att dom är rädd att det ska bli fel

l'm back

TatsuOni
0

#9 Vissa personer skulle nog kunna lyckas riktigt bra. Det är just två personer som utgår främst utifrån sin egen smak, istället för att lyssna på önskemål, som lyckas ge lite mindre lyckade saker ibland😛 Sambon skulle jag definitivt kunna önska mig tesaker av.

Tarotstollan
0

Ingenting som var Te relaterat.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!