Önskar du dig någonting "teeigt" i julklapp 2017?
Som rubriken lyder. Önskar du dig något Te eller terelaterat i julklapp?
"Nästan allt går att använda till håret"
Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.
Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik
Visst finns det många teer och tegrejer jag skulle vilja ha, men jag kommer inte att önska mig någonting terelaterat i julklapp. Jag är en "tesnobb" och folk brukar oftast komma med svart smaksatt Te eller Rooibos av halvbra kvalité och det är ingen direkt favorit för mig. Att önska sig ett specifikt Te krånglar bara till det för folk, så jag köper mitt eget te🙂
"Nästan allt går att använda till håret"
Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.
Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik
Jag har faktiskt önskat mig en Tekopp med tillhörande fat och kanna!
Hur jag ska få plats med det har jag ingen aning om, haha.
Jag räknar nästan med att få något Te i julklapp även fast jag inte önskat mig något. Det har jag fått varje år några år i rad nu för det är det lättaste att köpa till mig tydligen 😂
Jag brukar önska mig Te varje jul men jag brukar vara så specifik att jag aldrig får det 😛
Men det är nog bäst så annars får man något Te som bara är smaksatt med syntetiska aromer alternativt så köper dom bara det dyraste i tebutiken (vilket ju inte heller är bra för jag vet ställen där man kan få bättre Te för mindre pengar)
l'm back
Jag skulle gärna vilja ha lite olika saker men vill jag ha det, så får jag köpa det själv. Det finns ingen i släkten som vet någonting om Te, såvida det inte finns att köpa i närmaste Ica affär! Allt extra är bara onödigt.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!