Te iFokus

Te

Etikettersajtinfoönskemål-synpunkter
Läst 658 ggr
tlover
2018-06-03 18:40
1

Månadens tema Juni - Oolong

Månadens tema i Juni har röstats fram som "oolong". 

Ett månadstema är ett sätt för oss bakom sajten att kunna få inspiration att skriva om det ni medlemmar vill läsa om. Det är inget måste att alla ska skriva om just Oolong så vill du skriva om Svart te, japansk tekultur eller vad det nu kan vara du vill skriva om är det fritt fram.

Nästa månads tema röstas fram på slutet av varje månad av topp 5* från den här topplistan. Så vill du läsa om tex isteer nästa månad kan det redan nu försöka att rösta upp just det temat inför nästa omröstning. Du kan också lägga till egna förslag.

Har du något speciellt du vill se på sajten i just temat Oolong kan du skriva i den här tråden eller PM:a mig eller Medarbetare.

* Temat "Tlovers försök att odla en egen tebuske" kommer först då jag har lyckats med det även de tre senaste temana är inte med i omröstningen om månadstemat.

l'm back

Cochon
2018-06-18 13:45
0

Åhh, vad kul. Tycker Oolong brukar smaka väldigt gott. Har fått bilden av att det finns en stor variation bland oolongteer. Även om det finns många varianter bland svarta och gröna teer så känns det som att Oolong är ännu "bredera", stämmer detta eller är det bara jag som har provat för få teer?

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

TatsuOni
2018-06-18 14:02
1

#1 Det finns en stor variation men det finns också minst (antagligen en ännu större) lika stor variation bland svarta och gröna teer också🙂

Men tlover kan nog ge ett bättre svar än mig😎

"Nästan allt går att använda till håret"

Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.

Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik

https://tatsu.blogg.se/